måndag 9 februari 2009

Snö på sportlovet

Det kommer lite snö då och då. Har nog kommit närmare fem cm. har promenerat till skolan och till affären. Sammanlagt 8 km. Hörde talgoxen för första gången. Tii, tii, tii....

Träffade städerskan, rektorn och vaktmästarn. Berättade om mina nyfunna/ gamla tankar sen dagarna i Amsterdam. Behåll det som är bra, ta bort sådan´t som stör och släpp in nytänk!!! Alla håller med!

Köpte blodpudding i affären. Det är gott!

Mitt i allt ringde nå´n som ville sälja designade herrunderkläder. Jag blir så trött på dessa försäljare! Har inte förnyat NIXET! Så enkelt att göra, fast det blir bara inte av.

Idag har jag beställt ansiktsbehandling tills på fredag. Så jag kanske bryr mig lite om utseendet!

Det snöar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina tankar!
http://bloggkartan.se/registrera/7470/grimsaas