tisdag 10 februari 2009

Datorer och långpromenad


Sportlovet tycks bli datorsittande och långpromenader.

Tog med kameran på promenaden och hittade många fina bilder. Såg inte en människa .... är jag ensam i vinterlandet? Nåja, hästar finns lite varstans..... det är också levande, sociala varelser...




Hoppas att det inte blir mer snö, det är ganska lagom nu. Så mycket så att det är vitt och grant, men man kan ändå promenera överallt.


Tur att jag är ledig en vecka efter Amsterdam-äventyret. Det är så mycket som ska sorteras i huvudet. Min hjärna är just nu inne i katalogen "Jag vill jobba med ledorden innovation och kreativitet dagligen".


Sen måste man ta det lugnt ändå, just nu vill jag allt på en gång -- matteinnovation ( matte med snö...), berättelser/filmer av tokiga bilder, e-twinning-projekt, power point, storyline....!


Jag har gjort en blog för barnen att skriva på också! Superklassen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina tankar!
http://bloggkartan.se/registrera/7470/grimsaas