lördag 13 februari 2010

Sevilla sammandrag

Tittade ut genom fönstret och väntade på att polar räv eller annat arktiskt djur skulle komma förbi. Men de är väl skygga, förstås. Borde annars vara på plats här vid detta laget, i detta vita kalla som väl borde vara nära nordpolsvintern.
Tur att jag har lite Sevillabilder att titta på och drömma mig tillbaka i.
Har roat mig att göra ett kort sammandrag av Sevillaäventyret i fenomenala Photo Story.
Kolla här - kanske du också kan få lite varma känslor.

2 kommentarer:

  1. Du visar oss så vackra bilder så man vill åka genast =)

    Hoppas att du fått många nya kontakter som kan ge mycket i samarbetet med olika projekt.

    SvaraRadera
  2. Här sitter jag med en pläd över axlarna och fryser ännu mer när jag ser alla härliga bilder. Du kommer säkert att bli ännu mer kreativ efter den här resan.

    SvaraRadera

Tack för dina tankar!
http://bloggkartan.se/registrera/7470/grimsaas