måndag 14 december 2009

Intressant invitation


Ett nytt intressant mail kom idag. Ann-Marie på Programkontoret för EU-fortbildning, skickade en inbjudan att åka till Sevilla i början på februari. Schoolovision har stor chans att ta hem pris där, så hon bjöd mig att åka - och bl.a. träffa Michael Purves och förhoppningsvis flera av mina medprojekterare i årets stora musikprojekt inom e-twinning.

Visst vore det intressant - och det är precis som med andra e-twinningkonferenser, det håller på från torsdag till lördag, så det tar ju inte bort så mycket av skolveckan..... Hoppas att jag får grönt ljus att åka, även från skolledningen.....


Två luciaframträdanden blev det idag. Barnen sjunger SÅ bra. De ville uppträda fler gånger....!! Vi får vara glada att få till tre uppträdanden i lilla Grimsås..... Fast visst är det något visst med lucia .... och alltid slutar det med att pianoklinkaren är dödstrött!

2 kommentarer:

  1. Så kul att åka till Sevilla. Något att se fram emot.

    Nu kan du väl se tillbaka på årets luciafirande och glädjas åt de fina framträdandena ni har gjort. Pusta ut och ha en skön vecka.

    SvaraRadera
  2. Du är helt otrolig, och ditt engagemang i allt verkar ju ge resultat!!
    Grattis till att du får åka till Sevilla!
    Och vilket vackert Luciauppträdande ni verkar haft.


    Så säger du att jag sliter ut mig...jag säger bara phu...du jobbar och står i. =)

    SvaraRadera

Tack för dina tankar!
http://bloggkartan.se/registrera/7470/grimsaas